GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

HOVA SZÁLLÍTOTOK?

Jelenleg Békés megyén belül Gyulára és annak 25 km-es körzetébe eső településekre. (Például: Békéscsaba, Békés, Elek, Szabadkígyós, Kétegyháza, Sarkad, Sarkadkeresztúr, Méhkerék, Murony, Lőkösháza, Telekgerendás, Medgyesegyháza, Pusztaottlaka stb.)

 

MIKORRA KAPOM MEG A RENDELT TERMÉKET?

Szállítási napjaink a csütörtök és a péntek, így a hét bármely napján leadott rendelésed ezen napok egyikén érkezik meg Hozzád. Általában csütörtökön Gyulára és Békéscsabára szállítunk (mivel ezekből a városokból érkezik a legtöbb megrendelésünk), pénteken pedig az összes fennmaradó címre. Bármilyen okból (például készlethiány) előrelátható késedelem esetén értesítünk az általad megadott elérhetőségek egyikén. edezeken a napokon számíthatsz csomagod érkezésére.  

MEDDIG ADHATOM LE A RENDELÉSEM, HOGY A KÖVETKEZŐ SZÁLLÍTÁSI CIKLUSBA BELEFÉRJEN?

A szerda este 20:00-ig. A beérkezett rendeléseket mindig szerda este dolgozzuk fel, hisz másnap (csütörtök) hajnalban, azok alapján szerezzük be a terményeket a termelőktől. A szerda este 20:00 után leadott rendelésekről már nem tudjuk garantálni, hogy időben feldolgozásra kerülnek, így azok előreláthatólag a következő heti szállítási ciklusban érkeznek meg Hozzád. 

 

CSAK KÉSZPÉNZES UTÁNVÉTTEL LEHET FIZETNI?

Nem, 2021-től lehetőséged van bankkártyás fizetésre is, melyre ugyanúgy, mint a készpénzes utánvét esetén, a csomag kiszállításakor kerül sor.

 

IGÉNYELHETŐ ÁFA-S SZÁMLA?

Természetesen igen. Az ÁFA-s számla igényt a megrendelésnél előre kell jelezni. Ezt az „ÁFA-s számlát kérek” gomb bejelölésével teheted meg . Amennyiben a számlázási adatok mások, mint a kiszállításiak, kérjük a megjegyzésbe írd bele.

 

HOL TEHETEK PANASZT, ILLETVE HOL ADHATOK BE JAVASLATOKAT A SZOLGÁLTATÁS JAVÍTÁSÁRA?

Számunkra nagyon fontos, hogy vásárlóink elégedettek legyenek termékeink minőségével és az általunk kínált szolgáltatással, ezért  fáradhatatlanul igyekszünk mindent megtenni, amit csak lehetséges. Ha mégis bármilyen probléma adódna a rendeléssel vagy az áru minőségével kapcsolatban, kérjük jelezd felénk, hogy a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Ezt a weboldalunk láblécében feltüntetett elérhetőségeink egyikén bármikor megteheted. 

Az építő kritikákra mindig nyitottak vagyunk, sőt mindenkit biztatunk, osszák meg velünk véleményeiket, javaslataikat, hogyan fejlesszük, bővítsük, alakítsuk a Zsengét, melynek köszönhetően egy folyamatosan fejlődő és valóban a közösség érdekeit szolgáló kezdeményezés lehet a zsengepiac.hu. 

 

MIT TEGYEK, HA SÉRÜLT/HIBÁS TERMÉKET KAPTAM VAGY HA NEM KAPTAM MEG A RENDELÉSEM EGY RÉSZÉT?

Számunkra nagyon fontos, hogy vásárlóink elégedettek legyenek termékeink minőségével és az általunk kínált szolgáltatással, ezért  fáradhatatlanul igyekszünk mindent megtenni, amit csak lehetséges. Ha mégis bármilyen probléma adódna a rendeléssel vagy az áru minőségével kapcsolatban, kérjük jelezd felénk, hogy a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Ezt a weboldalunk láblécében feltüntetett elérhetőségeink egyikén bármikor megteheted

 

HOGYAN TÖRÖLHETEM A MEGRENDELÉSEMET?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink  tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

VAN LEHETŐSÉG ÉRINTKEZÉS MENTES KÉZBESÍTÉSRE?

2021-től bankkártyás utánvétre is van lehetőséged, így az érintkezést minimálisra csökkentettük. Továbbá a jelenlegi helyzetre való tekintettel, fokozottan figyelünk a higiéniai javallatok és a megelőzéshez szükséges intézkedések betartására (naponkénti testhőmérséklet mérés, gyakori kézfertőtlenítés). Kesztyűben és szájmaszkban kézbesítünk, de a szemünkön látni fogod, hogy a maszk alatt is mosolygunk:)

 

CSAK UTCAFRONTIG SZÁLLÍTANAK A FUTÁROK?

Nem. Nincs több cipekedés! Az őstermelőtől az ajtódig visszük a megrendelésed! Nincs olyan végeláthatatlan lépcsősor, ami megállíthatna minket! Akár a tizedikre is felmászunk, hogy zsenge zöldséget tegyünk az asztalodra, függetlenül a rendelésed értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük jelezd felénk weboldalunk láblécében feltüntetett elérhetőségeink egyikén.

 

MI TÖRTÉNIK, HA NEM TUDOM ÁTVENNI A CSOMAGOT?

A kiszállítás napján értesítést küldünk az általad megadott e-mail címre, hogy a futárunk körülbelül mikorra érkezik meg Hozzád a megrendeléseddel. Ez csütörtökönként valószínűleg 17:00 – 20:00 közé fog esni, míg pénteken 13:00 – 16:00. Ha nem megfelelő az időpont vagy módosítanád a kézbesítés helyszínét, kérjük, lépj kapcsolatba futárunkkal a +36707741723-as telefonszámon.

 

MI A MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK?

A szállítás nálunk teljesen ingyenes, ennek feltétele viszont egy minimum megrendelési összérték elérése, mely mindössze 3.000 Ft. Mivel a Zsenge egy nagyon fiatal és szezonális kezdeményezés, így csapatunk jelenleg igen kicsi (2 fő). Ez azt jelenti, hogy minden feladat az árubeszerzéstől kezdve, a rendelések felvételén át, a csomagok összekészítésén és kiszállításán keresztül, egészen a megrendelőkkel való kapcsolattartásig minden ránk hárul. Kénytelenek vagyunk ragaszkodni ehhez a minimum értékhez, hogy mindenkinek teljesíteni tudjuk a megrendeléseit és mi is bírjuk a tempót fizikálisan és anyagilag is :)

Az értékhatár alatt leadott rendeléseket sajnos nem áll módunkban kiszállítani, mivel azalatt nem gazdaságos számunkra a kézbesítés. Megértésedet hálásan köszönjük!

Szép napot kívánunk!:)

Vivi és Nathan